>Bloguma Dokunma!

>
Bugün birçok blogda aynı yazıyı göreceksiniz. Ben de bu konuyu diğer blog sahibi arkadaşlarımdan öğrendim. Konu nedir tam olarak bilmiyorum ama (öğrenmeye çalışıyorum bir yandan) yarından itibaren TTnet kullanıcıları da bloglara ulaşamayacakmış 😦

Sevgili arkadaşım Gülay‘ın blogunda verdiği linkten blogspottan wordpress’e aktarımı öğrendim ve birçok blogspot kullanıcısı gibi ben de blogumu wordpress’e taşıdım. En azından ulaşabilmek isterim bloguma. WordPress’i hiç bilmiyorum, ama sanırım kullanmayı öğreneceğim yakında mecburen. Şimdilik blogumu https://ekinvebiz.wordpress.com/ adresine taşıdığımı bildirmek isterim.

Umarım bu yasakçı zihniyetin saçmalamaları son bulur!

Sonradan eklenen not: Destek için http://www.facebook.com/blogumadokunma

3 Responses to “>Bloguma Dokunma!”

  1. >merhaba evet cok sinir bozucu bir durum …sürekli birseyler degisiyorblogunuzu wordpresse nasıl tasıdınız ogrenebilir miyim?

  2. >Merhaba Şebnem, blogumu wordpress'e şöyle taşıdım; wordpress'e üye olup ekinvebiz adını aldım. Daha sonra sırasıyla "my account"a "tools" ve "import"a tıklayıp, çıkan listede blogger'ı seçtim. Taşımak istediğim bloglarımın listesi çıktı (birkaç bloga birden yazıyorsan birkaç blog adı çıkıyor), yedeklemek istediğim blogumu seçip "import" dedim. Bu kadar :)Umarım yardımcı olabilmişimdir.Sevgiler…

Leave a comment