>Çılgın baba-kız :)

>

Bu bana 1 nisan şakası oldu galiba, çünkü olay 1 nisan tarihinde gerçekleşti :))) Ben mutfaktaydım. Ve salonda oynayan babayla kız birden sessizleştiler. Zaten sessizlikten bir şeyler çevirdiklerini anlamalıydım 🙂 Kikirdemeler ve fısıltılar duydum arkasından “anneeee, sakın buraya gelme, sana bir süprizimiz vaaaaarr!” diyen bir ses… Ekin’im babasının yüzüne tuval muamelesi yapmış.

Heheee, kocacığımm bütün karizma gitti valla, koyuyorum bütün fotoğrafları :)))


Suluboyayla içinden geldiği gibi babasının yüzünü boyamış benim küçük ressamım 🙂 Babanın da hiç şikayeti yoktu, tamamen teslim olmuş kızına 🙂


Sıra babada :)) Ressam babanın ressam kızı durumu…

Arkasından eserleriyle anneye poz verdiler.

Şaşkın baba-kız 🙂


Kızgın baba-kız 🙂

Komik baba-kız 🙂


Ve yanak yanağa poz 🙂

Ne olacak bu baba-kız aşkı durumları? Bana seslenirken “anneeee”, babasına seslenirken “babacığımm”…
Advertisements

9 Responses to “>Çılgın baba-kız :)”

  1. >Berna'cığım bende bu dertten mustarip anneler arasındayım:)kız babaya oğlan anaya düşkün olur umuduyla bir tane daha doğurasım geliyor valla:)İMZA:gecenin 12 sinde kızıyla tavşan kaç tazı tut oynayan kocasına şaşkınlık ve hayretle bakakalan anne:)

  2. >i wanna be numero one….(sonunda oldu…):)bişi demiom sanal alemde, farkındasın de mi?ama mesai bitiooo, tik takk, tikk takkk, tikkk…makaseller olcammm, aksam ben.hangisi parmağı kullandın bu blogdaa dicem sana…tikk takkk tikkkk…

  3. >Evet Gülay, bir de eşim bana sorar hep "kızım beni seviyor değil mi?". Deli mi ne diyesim geliyor. Babası işe gidince pijamalarını koklayıp "ohh baba kokusu" diyen bir kızdan söz ediyoruz :)))

  4. >Seni bir numara yaptım blog aleminde kocacığımmmmm :Pİş çevresinden kimselere verme bu adresi, e mi??? :))))

  5. >Ama çok tatlı olmuşlar baba-kız. Bernacığım, ne kadar tatlı bir ailesiniz. Hep sağlıklı, hep mutlu olun. Hepinize kucak dolusu sevgiler. Not: Bu resimleri bizim babaya gosterebilir miyim ornek olarak

  6. >sorma yahu papucumuz damda varsa yoksa kızları

  7. >Bernacığımmm, senin için endişeleniyorum. :)Ahm, fotolar çok güzelll. Hele şu şaşkın baba kız.Ben de sabahları Emincan ve babası uyurken bir foto çekip bloga koyma isteğim var ki zor bastırıyorum. Emincan'ın ayakları babasının ağzında. 🙂

  8. >Umur'cuğum, teşekkür ederiz 🙂 Bizden de sevgiler…Göster tabi fotoğrafları, eşim bu haliyle iyice meşhur olsun :PFiliz'ciğim, bir de sizde 3 kız var, senin halin daha fena :)))Nuran'cığım, artık endişelenme, geceyi sağ salim atlattım :)) Ahmet'le ben, Emincan'la babasının fotoğraflarını bekliyoruz artık 😛

  9. >Aşkım, bir anaokulu işi aldık…(way be, etkiliymiş bu net, blog işi):)boyayınbenicekinmeyinnutfen.blogspot.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: